Nakliye Politikası

Wok Evi üzerinden sipariş vererek aşağıdaki şartları kabul etmiş olursunuz. Bunlar, her iki tarafın da birbirini korumak ve hizmetimize ilişkin beklentileri belirlemek için bu düzenlemenin farkında olmasını ve kabul etmesini sağlamak için sağlanmıştır.

1. Genel

Stok mevcudiyetine bağlı olarak, doğru bir stok envanteri tutmaya çalışıyoruz, ancak zaman zaman stok tutarsızlığı olabilir ve satın alma işleminiz sırasında tüm ürünleri dolduramayabiliriz. Bu durumda, stokta olmayan ürünün yeniden stoklanmasını beklemek isteyip istemediğinizi veya bir kupon tercih edip etmeyeceğinizi öğrenmek için sizinle iletişime geçeceğiz

2. Nakliye masrafları
Nakliye masrafları, siparişinizdeki ürünlerin ağırlığına, boyutlarına ve en önemlisi varış yerine göre ödeme sırasında hesaplanır. Nakliye masraflarının ödemesi satın alma sırasında tahsil edilecektir. Bu fiyat, nakliye masrafları için siparişinizin nihai fiyatı olacaktır.


3. İadeler

İadeler için koşullar sayfanın alt kısmında bağlantısı verilen İade ve Geri Ödeme Politikası sayfasında bulunabilir.


4. Teslimat koşulları

Genel olarak, yurt dışına gönderilen siparişler 4. Ancak, bu süre istisnai olarak daha uzun olabilir (yaklaşık 20 güne kadar). Bu, seçilen teslimat türüne ve yaptığınız siparişteki ürünlerle ilgili tedarikçiye bağlı olarak büyük ölçüde değişir


Sevkiyat süresi

Siparişler genellikle siparişin ödenmesinden sonraki 2 iş günü içinde işleme alınır. Aslında, teslimat adresinin değiştirilmesi için 24 saat süre tanıyoruz


Ekiplerimiz pazartesiden cumaya normal çalışma saatleri içinde öğelerin depolama konumlarıyla iletişime geçer, ulusal tatiller hariç, bu noktada sevkiyat depolama konumlarıyla etkinleştirilmeyecektir.

Wok Evi’a sipariş verdiğinizde, maksimum gönderim süresi 5 iş günüdür. Siparişler genellikle 5 iş gününden önce gönderilir. Ancak, bu yoğun dönemde teslimat 2-4 haftaya kadar sürebilir

Nakliye ve teslimat arasındaki farka dikkat etmek önemlidir. Teslimat, ürünlerin taşınması ve bir varış adresine teslim edilmesidir. Nakliye ise bir siparişteki ürünleri dışarı çıkarma eylemidir

Bu nedenle, istisnai durumlarda teslimat süresi 5 haftaya kadar çıkabilir (2 iş günü sipariş işleme, 5 iş günü nakliye ve 4 hafta teslimat)

Bunlar istisnai toplam sürelerdir, ancak Wok Evi herhangi bir rahatsızlık kaynağından kaçınmak için bunu size bildirmek ister. Bununla birlikte, bu teslimat süresi geçtikten sonra, yani 5 hafta, sizi memnun etmek istiyoruz

Bunun için size, masrafları bize ait olmak üzere siparişinizi bize iade etme veya orijinal siparişinizden daha değerli bir hediye çeki oluşturma gibi çözümler sunacağız. Bu neredeyse hiç olmaz, ancak Wok Evi kendi başarısının kurbanı olmaya başlıyor ve bu tür durumları önceden tahmin etmeyi ve müşteri hizmetleri açısından politikanın ne olduğunu size bildirmeyi tercih ediyoruz.

Bu nedenle, sipariş onay e-postanızı 5 hafta veya daha uzun süre önce aldıysanız, lütfen sipariş onay e-postanızı yanıtlayın veya bize info@wok-group.com

adresinden e-posta gönderin.

E-postanızın mümkün olan en kısa sürede işleme alınabilmesi için aşağıdaki bilgileri e-postanıza eklemenizi tavsiye ederiz:

– Sipariş numaranız

– Siparişinizi verirken kullandığınız e-posta adresi

– İsim

– İlk isim

– Siparişinizin içeriği (yaklaşık da olsa)

– Siparişinizin tarihi

Bize info@wok-group.com adresinden e-posta gönderirseniz, e-postanın konusu olarak “Teslimat süresi – Sipariş numaranız” yazmanızı da tavsiye ederiz.

Örnek: “Teslimat süresi – 125698”

Adanmış Wok Evi müşteri hizmetleri üyeleri, durumunuzu ele almak için 24 çalışma saati içinde e-posta ile yanıt verecektir.

4. 4 Teslimat adresi değişikliği
Teslimat adresi değişikliği talepleri için, sipariş gönderilmeden önce herhangi bir zamanda adresi değiştirebiliriz.

4.5 Posta Kutusu Gönderimi
Wok Counter yalnızca posta hizmetlerini kullanan posta kutusu adreslerine gönderim yapacaktır. Şu anda bu konumlara posta hizmeti sunamıyoruz.

4.6 Askeri Adreslere Gönderim
Askeri adreslere USPS aracılığıyla gönderim yapabiliyoruz. Ancak, kurye hizmetlerini kullanarak bu hizmeti sunamıyoruz.

4.7 Stokta olmayan ürünler
Bir ürün stokta yoksa, stokta olmayan ürünün yeniden stoklanmasını beklemek isteyip istemediğinizi veya bir kupon tercih edip etmeyeceğinizi öğrenmek için sizinle iletişime geçeceğiz. Bu kupon, orijinal siparişinizin tutarından daha değerli olacaktır.


4.8 Teslimat süresinin aşılması
Teslimat süresi beklenen süreyi aştıysa, lütfen sorunuzla ilgilenebilmemiz için info
@wok-group.com adresindeki e-posta adresinden bizimle iletişime geçin.


5. Takip Bildirimleri
Gönderi yaparken, gönderi hizmeti sağlayıcısı tarafından sunulan en son güncellemelere dayanarak gönderilerinin ilerleyişini takip edebilecekleri bir takip bağlantısı alacaksınız.

6. Taşıma sırasında hasar gören paketler
Bir paketin taşıma sırasında hasar gördüğünü tespit ederseniz, lütfen mümkünse teslimatı reddedin ve müşteri hizmetleri departmanımızla iletişime geçin. Paket siz orada olmadan teslim edildiyse, lütfen Wok Evi‘un müşteri hizmetlerinden sorumlu üyeleriyle info
@wok-group.com.

adresindeki e-posta adresinden iletişime geçin.


7. Görevler ve Vergiler
7.1 Satış Vergisi
Satış vergisi, siparişinizi verdiğiniz sırada Wok Evi‘ta gösterildiği gibi malların fiyatına zaten uygulanmıştır.

7.2 İthalat Görevleri ve Vergileri
Uluslararası gönderiler için ithalat vergileri ve vergileri, varış ülkesine varışta ödenebilir. Bu ülkeye göre değişir ve Wok Evi bizimle bir sipariş vermeden önce bu potansiyel maliyetlerin farkında olmanızı teşvik eder. Ülkenize varışta harç ve vergileri ödemeyi reddederseniz, mallar masrafları müşteriye ait olmak üzere Wok Evi‘a iade edilecek ve müşteriye, iade posta ücreti düşüldükten sonra ödenen malların değeri iade edilecektir. Orijinal gönderinin maliyeti iade edilmeyecektir.

8. İptaller

Siparişinizi Wok Counter
üzerinden almadan önce fikrinizi değiştirirseniz, sipariş gönderilmeden önce istediğiniz zaman iptalleri kabul edebiliriz. Bir sipariş zaten gönderilmişse, lütfen sayfanın altındaki iade politikamıza bakın.

9. Sigorta

Paketler, taşıyıcı tarafından beyan edilen değere kadar hasar ve kayba karşı sigortalıdır. Posta hizmetinin kaybı teyit etmesi durumunda kayıp kaydedilir. Posta servisi tarafından onaylanan bir teslimat geçerli kabul edilecektir. Gerçekten de, Wok Evi
, sadece müşterinin söylediklerine dayanmaktansa, teslim edilmediğini bildiren maalesef dürüst olmayan çok fazla müşteri vakası yaşamıştır. Ancak, Wok Evisiparişinizdeki ürünleri masrafları kendisine ait olmak üzere iade ederek veya ilk siparişinizin tutarından daha değerli bir hediye çeki sunarak sizi memnun etmek için elinden geleni yapacaktır.

9.1 Taşıma sırasında hasar gören paketler için süreç

Sayfanın alt kısmında bağlantısı verilen İade ve Geri Ödeme Politikasını kullanarak bir geri ödeme veya değiştirme düzenleyeceğiz.


9.2 Taşıma sırasında kaybolan paketler için süreç

Posta servisinin taşıma sırasında bir kayıp olduğunu onaylaması durumunda, Wok Evi
siparişinizdeki ürünleri masrafları kendisine ait olmak üzere iade ederek veya size orijinal siparişinizin tutarından daha değerli bir hediye çeki sunarak sizi karşılamak için elinden geleni yapacaktır.


10. Müşteri Hizmetleri

Müşteri hizmetleri ile ilgili sorularınız için lütfen e-posta gönderin info
@wok-group.com.